۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
تعداد بازدید: ۱۷۶۸۱۵
دبیر کل فدراسیون درباره گزارش تخلف اخیر باشگاه استقلال گفت: اجازه بدهید نهاد‌های ذیربط قضایی و حراستی مشکلات را حل کنند؛ و اگر صلاح بدانند این گزارش‌ها را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد. 
کد خبر: ۳۵۴۶۳

مشکل حواله خودرو بازیکنان تیم ملى حل مى شود/ نباید حال فوتبال کشور خراب شود

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هدایت ممبینی دبیر کل فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم  همایش نوآوری‌های ورزشی در جمع خبرنگاران با اشاره به لغو حواله ورود خودرو توسط بازیکنان فوتبال گفت:  ما پیگیر حل این مشکل هستیم چرا که این امتیاز حق ورزشکاران ماست. به هرحال باید به ورزشکاران  فوتبال و چه دیگر رشته ارج نهاد چرا که شاید در کشور‌های دیگر دنیا پاداش‌های بزرگتر و بیشتری برای بازیکنان در نظر گرفته شود.

او درباره گزارش تخلف اخیر باشگاه استقلال گفت: اجازه بدهید نهاد‌های ذیربط قضایی و حراستی مشکلات را حل کنند؛ و اگر صلاح بدانند این گزارش‌ها را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد.  اتفاقات حوزه ورزش خصوصا فوتبال بسیار زیاد است و طرفداران از ما انتظاراتی دارند و بنده اجازه می‌خواهم که بگذارند حوزه فوتبال در آرامش رو به جلو حرکت کند و ما باید بر مسائل مهم تمرکز کنیم. ما در روز‌های گذشته ورود بانوان به استادیوم برای تماشای دیدار‌های لیگ برتری را شاهد بودیم و پنج الی شش ماه برای این امر مذاکره کردیم. همچنین در حوزه VAR  ما به عنوان کشوری هستیم  که در پلتفرم فیفا  به این امر ورود پیدا کرده بنایراین با این اتفاقات مثبت  اخیر دوست ندارم حال فوتبال کشور خراب شود 

ممبینی تاکید کرد:  باشگاه‌های فوتبال و سازمان‌های برگزار کننده نیاز به آرامش و سالم سازی دارند. به هرحال فوتبال در همه جای دنیا حاشیه دارد.  

/باشگاه خبرنگاران جوان.
برچسب ها: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال استقلال
ارسال نظر
آخرین اخبار